Oamenii se schimba, iar unii dintre ei si evolueaza
Fa un exercitiu. Ia o poza cu parintii tai din tinerete. Nu-i asa ca pantalonii evazati pe care ii purta tatal tau – Bee Gees Style – parul mare si perciunii a la Tom Jones, par rupte dintr-o alta dimensiune? Dar fii convins ca oamenii erau cool, cum ne place noua sa spunem azi, pentru vremurile respective. Ia-te pe tine acum 10 ani, ca tot a fost isteria asta cu #10YearsChallenge. Erai frumos(a)? Te imbracai la moda? Aveai freza in ton cu cataloagele de la Milano? Probabil ca da, dar in ton cu cataloagele din 2008. Lumea evolueaza, si (teoretic) noi odata cu ea. Daca mai uit si eu la poze cu mine din adolescenta, astazi ma apuca rasul. Eram slab ca aschia, aveam pantaloni largi, mai mari cu 3 numere, si tricouri care nu se mai terminau de lungi ce erau. Dar in grupul meu ma vedeam cool si nu m-as fi schimbat pentru nimic in lume.
Apropo, stii prin ce ne diferentiem noi unii de altii? Prin pasiunile si preocuparile pe care le avem. Nu prin masini, haine si ochelari cu rame bordo si lentile roz. Important e sa ai (macar) un hobby. Nu conteaza care ar fi acela. Si daca strangi boabe de orez de forme si dimensiuni diferite, faci ceva, iti doresti ceva de la viata. Ai un tel, ai un loc in care vrei sa ajungi. Gandeste-te cum ar fi sa strangi cativa ani boabe de orez diferite, pentru ca la final sa faci cel mai tare risotto cu funghi porcini. Si care sa se si arda pe foc pentru ca ti-a sunat telefonul. Important e drumul, iar daca acesta se incheie si cu un succes pe masura, cu atat mai bine.
Ma uit la mine, doar la capitolul excursii. Cat de mult am invatat in urma numeroaselor iesiri si intamplari de care m-am lovit. Cum aratau vacantele mele acum 15 ani, cum arata acum. Nu stiu cum vor arata peste alti 15 ani. Probabil ca mai bine. Sau terne, depinde numai de mine.
Acum, spre exemplu, sunt la capitolul iesiri in natura. As da oricand o vacanta agitata in oras pe o iesire in care sa vad natura, sa fac altceva. Sa inlocuiesc micul dejun instagramabil si apucaturile urbane cu lungi reprize de snowboard, drumetii, rafting (am facut acum doi ani in Austria, pe raul Inn, si a fost geniala experienta, dar si epuizanta), plimbari in natura, alergari, etc. Si totul sub semnul noului, necunoscutului.
Ideea e sa explorezi mereu in domeniul in care activezi. Fie ca e vorba despre vacante, sport, cercetare si tot ce va mai trece prin cap. Mereu afli ceva nou, mereu te confrunti cu ceva nou, mereu descoperi ceva nestiut de tine pana atunci. Si asa evoluezi.
Sloganul Metaxa este Don’t drink it, explore it! Ia totul ca pe o o continua calatorie, o explorare. Sunt atatea lucruri care te pot face fericit si de care poate nu ai stiut pana acum. Dar fii deschis, fii mereu in cautarea lor. Iar daca ai poze in care te identifici cu spiritul Metaxa, le poti incarca pe Instagram, cu tag @metaxa.official si #dontdrinkexplore. Premiul cel mare este one-of-a-kind adventure in Greece. Detalii pe Metaxa.com. Data limita pentru a posta si a te inscrie in concurs este 28 februarie 2019. Evolutie placuta!
* Blogul MihaiJurca.ro participa in campania de comunicare Metaxa.
Leave a Reply