Cum arata noua campanie de imagine AF – “Air France, France is in the air”
[image name=line]
Ca sunt mare fan Air France cred ca v-am mai spus. Ca am fost aseara la evenimentul de lansare a noii campanii de imagine – „Air France, France is in the air” – ati vazut pe Facebook.
Acum trebuie sa vin cu cateva detalii “tehnice”. Doar cateva. Sa nu plictisesc.
- Air France refresh-eaza dupa 15 ani sloganul ”Air France – Making the Sky the best place on Earth”.
- Campania „Air France, France is in the air” cuprinde 6 imagini care iulustreaza: confortul aeronavelor A380, noua clasa La Premiere, noua clasa Business, gastronomia, reteaua de destinatii si serviciul SkyPriority.
- Au fost create si 12 imagini ce reprezinta destinatii din intreaga lume, deservite de Air France: Paris, New York, Brazilia, Japonia, China, Africa, Italia etc.
- Noua campanie publicitara urmareste ca prin sloganul sau, conceput in limba engleza, sa ilustreze spiritul global al companiei, valorile Frantei, recunoscute la nivel mondial: l’art de vivre, brand-uri de lux, bucatari cu stele Michelin, pasiunea pentru moda si promisiunea de a oferi calatorilor o experienta de neuitat la bord.
IMPORTANT! Toate imaginile din noua identitate vizuala (de mai jos) exista si in format mare. Pentru ca cei de la Air France ma iubesc, si eu pe ei, va dau linkul de pe “transfer” de unde le puteti downloada: http://we.tl/feHVIN6yWX. Dar trebuie sa o faceti in cateva zile pentru ca nu stiu cat rezista. De la poza cu Brazilia (inclusiv) in jos, toate sunt wallpapere. Bafta! 😀
* Daca ti se pare util, te astept cu un like pe facebook.com/Mihajurca.ro. Multumesc!
Leave a Reply