TRAVEL DESIGN. Bucuresti – New York, prin Copenhaga, 334 de euro
[image name=line]
Putini oameni au auzit in Romania de compania aeriana Norwegian, un low-cost foarte spalat. Statistica spune ca sunt a doua linie aeriana ca marime din Scandinavia, dupa SAS, si al treilea low-cost din Europa. Sa le fie de bine!
Ideea e ca baietii astia opereaza si cateva avioane Boeing 787 Dreamliner, pe rute lung curier, catre SUA si Thailanda.
Si avem asa, la final de ianuarie si inceput de februarie:
- Scheletul traseului este reprezentat de tariful excelent de 282 de euro, pe relatia Copenhaga-New York. Pretul include numai bagaj de mana de 10 kilograme. Pentru o piesa de bagaj de cala mai trebuie sa adaugi 33 de euro/segment (primele 2 capturi de mai jos).
- Pana la Copenhaga poti ajunge cu Wizz Air din Bucuresti. Zbori pe aeroportul din Malmo (sudul Suediei), iar de acolo te transferi cu autobuzul in Copenhaga (65 kilometri). 228 de lei costa un dus-intors pana la Malmo, la care trebuie sa mai adaugi cate 90 RON pe segment daca vrei si bagaj de cala de 32 de kilograme.
- Pe 25 seara ajungi in Malmo/Copenhaga – depinde unde alegi sa stai – iar plecarea spre SUA este a doua zi seara.
- La intoarcere, mai ai 2 zile in Copenhaga/Malmo. Poti face un tur Around The Sound, despre care am scris aici.
[wpsgallery]
Calcule finale
Fara bagaj de cala
- Bucuresti – Malmo, 52 euro (228 RON)
- Copenhaga – NY, 282 euro
- TOTAL = 334 euro
Cu bagaj de cala
- Bucuresti – Malmo, 92 euro (408 RON)
- Copenhaga – NY, 348 euro
- TOTAL = 440 euro
* Foto header: © Mikepratt | Dreamstime.com – New York Taxi Cab Photo
Daca ti se pare util, te astept cu un like pe facebook.com/Mihajurca.ro. Multumesc!
3 Comments
-
Tavi
E mult prea complicat si nu cred ca merita per general. Ai optiune de exemplu cu Aeroflot la aprox 540 euro. OTP – JFK. Zbor pe care ai si serviciu inclus, iar Aeroflot din cate stiu au mancare buna.
Sau mai e varianta KLM la 150 Euro+ fata de ce ti-a iesit tie combinand Wizz cu Norwegian. Adica, cam cat ar costa o noapte de hotel. Dar sa fim sinceri, nimeni nu cheltuieste doar atat. Mai trebuie sa si mananci, iar Norvegia nu este cea mai ieftina alegere.
Parerea mea onesta este ca pentru zboruri catre state mai bine alegi companii legacy cu hub-uri, chiar daca putin mai mult decat la low cost.
Dani
poate cand ai timp, publici si ceva legat de aplicatia pt viza de state. cat de greu se mai obtine o viza? conditii, acte, proceduri, timp. cred ca ar fi informatii f utile.
nu de alta dar sa nu luam biletul de avion degeaba.