Aeroportul Otopeni are aplicatie de mobil. Arata si se misca destul de bine
[image name=line]
Luni plec la Roma si trebuie sa va spun ca am gasit o “jucarie” noua. Este vorba despre prima aplicatie de mobil a unui aeroport din Romania. De la sine inteles ca e vorba despre Henri Coanda Otopeni.
Aplicatia se numeste HenriAppPort, este gratuita, si poate fi descarcata atat pentru telefoanele cu Android cat si pentru Iphone-uri.
Recunosc ca am butonat-o azi un pic si am ramas placut surprins de design, de faptul ca e intuitiva si ca te tine la curent cu toti pasii pe care trebuie sa ii faci in calitate de pasager al unei anumite curse.
Scheletul aplicatiei este reprezentat, bineinteles, de cele doua tabele – de sosiri si de plecari.
In dreptul fiecarei curse este trecut statusul. Ca s-a deschis check-inul, ca a inceput boardingul, ca se face last call, s.a.m.d. E ok daca stai la o cafea in aeroport, inainte de cursa, si nu trebuie sa te tot ridici sa vezi cat mai e pana la imbarcare, daca nu s-a mai schimbat ceva.
Cursele cu probleme vad ca sunt inrosite. Este si exemplul zborului de Frankfurt de azi care a intarziat cam o ora si jumatate. In zona de search din prima poza, poti scrie directia in care mergi, iar sistemul iti filtreaza cursele in acea directie, pentru a te orienta mai usor.
O alta chestiune inteligenta este aceea ca iti poti seta alarme cu privire la zborul tau. Am ales in scop exemplificativ un zbor de Istanbul al companiei Pegasus Airlines. Aplicatia imi spune ca check-inul se face la ghiseele 99 si 100, ca imbarcarea se va face de la poarta 14 si ca la Istanbul sunt 20 de grade. Apoi incep sa vina alertele. A inceput boardingul! Mmmmbine … hai sa mergem! 🙂
In afara de informatii legate de zbor, aplicatia ofera harta aeroportului pentru orientare mai usoara, lista restaurantelor si cafenelelor disponibile, dar si o facilitate de check-in pe Facebook. Nu de alta, dar trebuie sa stie tot poporu’ ca pleci. Ca te respecti. Nu? 😛
In fine, ca sa te faca sa folosesti aplicatia, cei de la aeroport au gandit si un sistem de discounturi. Daca urmaresti o cursa primesti, sa zicem, 5 puncte. Daca faci un check-in pe Facebook, inca doua puncte. Mai cumperi o cola si un sandwich, iar primesti puncte.
Din start esti client SILVER, asta inseamna o reducere de 10% la cafenele si restaurante. Cand vei ajunge la 500 de puncte, discountul va creste la 15%. Ultimul pas este PLATINUM, nivel care ofera 20% reducere.
Insa la ce preturi sunt in aeroport, nu cred ca o sa imi bat prea mult capul sa acumulez prea multe puncte.
* Daca ti se pare util, te astept cu un like pe facebook.com/Mihajurca.ro. Multumesc!
3 Comments
-
Alexandra
Foarte buna aplicatie; insa mai exista o problema legata de aeroport si anume taximetristii care isi vaneaza clientii; cel mai bine este sa apelam la o firma de inchirieri masini pentru ca spre surprinderea mea este chiar mai ieftin.
Pingback: De pe blogurile de travel adunate (42)