bucuresti-booking

Bucurestiul ofera shopping si viata de noapte. La muzee si cultura, mai stam o tura!

[image name=line]

Pentru ca sunt client fidel, sau ma rog, Genius, cum spun cei de la Booking.com, am primit pe mail urmatorul grafic. Amuzant la prima vedere, usor ingrijorator daca ma gandesc mai serios.

Chiar daca doamna Udrea, pe vremea cand era ministru al Turismului, a incercat sa faca din Romania “taramul fagaduintei”, cativa ani si cativa ministri mai tarziu, Bucurestiul nostru este vazut cam asa.

Screen Shot 2013-12-26 at 8.33.58 AM

 

Prin ochii strainilor

E capitala distractiei – la cluburi, pitziponceala si bautura nu ne bate nimeni. Daca mergi prin Centrul Vechi, auzi engleza mai des decat romana.

Nici la cumparaturi nu stam rau. Pentru ca deh, suntem o tara nu prea scumpa, cu multe variante in zona de shopping. Unde mai pui ca, oricum, italianul cand vine in Romania, isi gaseste o romancuta frumoasa care il duce in club si la mall, ca sa ii ofere dovada “dragostei” lui vesnice, insotita si de un bon fiscal.

 

Parerea romanilor legata de Bucuresti

Nici noi nu ne vedem capitala cu mult diferit. Macar la capitolul asta, putem spune ca diferentele intre noi si occidentali sunt foarte mici. Tot cumparaturile, afacerile (legale, ilegale, cu statul, cu vecina, trocul, ciupitul) si viata de noapte troneaza in topul preferintelor.

Ce e trist insa, e ca toata lumea a ajuns la concluzia ca Bucurestiul nu are mare lucru de oferit in zona istorica si la capitolul muzee. Poate trag o concluzie si cei de la Ministerul Turismului si de la Primarie dupa acest infografic. Nu de alta, dar chiar nu e nevoie de cercetari scumpe ca sa te pozitionezi corect. Sau poate e!

 

* Daca ti-a placut, te astept cu un like pe pagina  facebook.com/Mihajurca.ro.  Multumesc!

Travel Designer & TV Presenter. Ponturi de calatorie pentru oameni ca tine.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *